موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

کلیپ تصویری از خودم

سلام  

امروز یه کلیپ تصویری از خودم رو برای دانلود میزارم  

این آهنگ رو به کمک دوست خوبم مهرداد لایزال اجرا می کنم که اولین باری بود که من و مهرداد این آهنگ رو با هم اجرا میکنیم 

و با موبایل هم فیلمبرداری شده . امیدوارم که خوشتون بیاد در ضمن نظر هم یادتون نره 

 

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 05:06

آقا سلام کیلیپ تصویریتم دیدم از صوتیه خیلی پخته تر بود ولی بازم می گم خیلی کار داری هنوز.در ضمن همیشه نمونه کارت رو با یه کیفیت نسبتا معقول ارائه بده که مخاطبت خوب بتونه ببینت و بشنودت! صدا بسیار بی کیفیت بود من به زور شنیدم بقیه ممکنه اصلا نشنون!
موفق باشی!

ممنون که سر زدی
ولی بهت بگم که این کلیپ تصویری کیفیتش خیلی خوب بود
و به راحتی همه می فهمن که چی می خونم
شاید شما با این کلیپ مشکل داشتی.
ممنون از اومدنت
راستی آیا شما موسیقی کار میکنی؟؟؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد