موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

تبریک سال نو

با سلام خدمت دوستان عزیز 

سال ۱۳۹۰رو پیشاپیش به همه شما دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که سالی داشته باشیم سرشار از خوبی و صفا و دوستی 

امیدوارم که با شروع سال جدید کدورت ها رو کنار بزاریم و به دوستی ها رنگ تازه ای ببخشیم  

امیدوارم که همیشه گل لباتون خندون باشه. براتون بهترینها رو آرزومندم

گروه عارف

تعدادی از هنرمندان شهرستان خواف به سرپرستی استاد محمود احراری گروهی را  با عنوان گروه تلفیقی عارف (البته با کمک آقای عبدالحکیم مشورتی) تشکیل دادند

این گروه امروز سه شنبه مورخ ۲۴/۱۲/۸۹ در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی خواف به مناسبت تجلیل از هنرمندان شهرستان به اجرای برنامه پرداخت.در این اجرا: 

محمود احراری(نوازنده دوتار و خواننده) 

مهرداد لایزال(نوازنده تار و خواننده) 

مهران لایزال(دف) 

جلیل مشورتی(سنتور ) 

وحید ذاکری(سنتور) 

احمد پرنده(کمانچه) 

محمد طرزی(فلوت) 

  بودند. 

کلیپی از خودم

سلام. 

امروز  یه کلیپ صوتی با صدای خودم برای دانلود میذارم.حجمش 2مگا بایته. امیدوارم براتون جالب باشه.

 

 

دانلود

مستند از استاد عثمان

چند روز است که گروهی از تهران برای ساخت یک مستند از استاد عثمان به شهرستان خواف آمده اند. امروز به طور خیلی اتفاقی نوه ی استاد را دیدم و موضوع رو به من گفت و به همراه یکی دیگه از بچه ها به محل فیلمبرداری رفتیم که خیلی جالب بود و استاد عثمان سر خاک مرحوم همسرش میره و فاتحه ای میخونه و ... 

من که اونجا حضور داشتم و این صحنه را میدیدم که استاد عثمان سر خاک همسرش اشک میریخت و ... 

حس عجیبی بود و خیلی دلم حال و هوای غریبی گرفته بود . امیدوارم سایه استاد عثمان بالای سر ما هنرمندان باشه. 

من خودم استاد عثمان رو خیلی دوست دارم.

قبلا هم یکی از عکس های خودم با استاد عثمان رو در وبلاگ گذاشته بودم که الان هم میتونید در قسمت عکس ها ببینید.

اطلاعات( وردوره)

سلام. 

دوستان عزیز و هنرمند به خصوص هنرمندان شهرستان 

برای اطلاع از اجراهای( گروه هنری وردوره) میتوانید به آدرس www.vardora.blogsky.com  مراجعه کنید.مطالب این وبلاگ توسط خودم (خواننده گروه)نوشته میشه. 

با تشکر.

اجرای تئاتر غربت زدگان

سلام. 

تئاتر غربت زدگان این روزها در حال اجرا شدن میباشد. 

روز شنبه و یکشنبه مورخ۷و ۸/۱۲/۱۳۸۹ساعت ۳۰/۶ در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشتخوار 

دوشنبه و سه شنبه مورخ۹و۱۰/۱۲ در سالن شهید مدرس شهرستان خواف  

نهمین جشنواره موسیقی مقامی

 نهمین جشنواره موسیقی مقامی در شهرستان خواف برگزار شد و گروههای مختلفی در این جشنواره حضور داشتند.جشنواره روز شنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۳۸۹ برگزار شد و داوران جشنواره ۴ نفر بودند. 

۱ استاد عثمان محمد پرست ۲ استاد رضا مشورتی ۳ استاد محمد عمر پونه۴ استاد شمس الله پونه  

 

استاد شمس الله پسر استاد محمد عمر و برادر زاده استاد عثمان است. 

در این جشنواره در قسمت گروهنوازی ، گروه قاصدک با ۱۵۰ امتیاز و گروه شیدا با ۱۴۰ امتیازبه ترتیب اول و دوم شدند که در هر دو گروه من به عنوان خواننده حضور داشتم. 

 

در گروه قاصدک: 

۱مهرداد لایزال(سرپرست گروه و نوازنده دوتار)۲ مهران لایزال(نوازنده دف)۳ احمد پرنده (دوتار) ۴مهران اسدی (دوتار) ۵ حمید آسمانی(دوتار) 

 

در گروه شیدا: 

۱ناصر ناطق (سرپرست گروه و نوازنده دوتار)۲ ابراهیم ناطق (دوتار)۳ عبدالغفور بهجتی (دوتار) 

۴واحد اصلاح طلب(دف) 

 

در این جشنواره از گروه شمس تجلیل شد. این گروه در ۲۰ سال پیش تشکیل شد و تاکنون در مراسمات زیادی به اجرای برنامه پرداخته است/ 

اعضای گروه شمس در حال حاضر؛ 

۱ شمس الله پونه (خواننده و نوازنده دوتار) 

۲ حبیب الله توکلی(خواننده و نوازنده دوتار) 

۳محمود احراری (و نوازنده دوتار) 

۴ سیف الله ورزیده(نوازنده دف)