موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

مستند از استاد عثمان

چند روز است که گروهی از تهران برای ساخت یک مستند از استاد عثمان به شهرستان خواف آمده اند. امروز به طور خیلی اتفاقی نوه ی استاد را دیدم و موضوع رو به من گفت و به همراه یکی دیگه از بچه ها به محل فیلمبرداری رفتیم که خیلی جالب بود و استاد عثمان سر خاک مرحوم همسرش میره و فاتحه ای میخونه و ... 

من که اونجا حضور داشتم و این صحنه را میدیدم که استاد عثمان سر خاک همسرش اشک میریخت و ... 

حس عجیبی بود و خیلی دلم حال و هوای غریبی گرفته بود . امیدوارم سایه استاد عثمان بالای سر ما هنرمندان باشه. 

من خودم استاد عثمان رو خیلی دوست دارم.

قبلا هم یکی از عکس های خودم با استاد عثمان رو در وبلاگ گذاشته بودم که الان هم میتونید در قسمت عکس ها ببینید.

نظرات 1 + ارسال نظر
جلیل محمدپرست سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 17:47 http://www.jalilmohamad.blogfa.com

سلام استاد
کارت عالیه.کاش اسم نوه استادو میگفتی تا من زحمتشو نمیکشیدم.
خواهشا گوشیتو روشن کن
موفق باشی دوست من

ممنون که سر زدی
نوه استاد عثمان/دوست قدیمی.
گوشیمم روشنه عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد