موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

عکسهایی از خودم

 

 

 

                                      ........................................ 

ostad osman va khodam 

عکس بالا خودم هستم با استاد مسلم دوتار که در جشنواره های فرامرزی هم مطرح است. 

استاد محمد عثمان محمد پرست.دریکی از کلیپها دیدم که استاد محمدپرست دوتار میزد و استاد شجریان هم آواز میخواند . البته این کلیپ خیلی قدیمی است.وقتی که استاد شجریان جوان بوده .استاد هنرمند مقام نوایی که یکی از مقام های شهرستان خواف در موسیقی مقامی میباشد را اختراع و ابداع کرد که بر روی شعری از طبیب اصفهانی آهنگسازی شده و در دستگاه ماهور زده شده که استاد محمد پرست در سالها قبل این را اختراع کرد و در کلیپی که از سال ۱۳۴۲ خواف موجود است این قطعه توسط استاد محمد پرست زده میشه. 

پیش پرده های نوایی بسیار دلنشین و زیباست.و روح آدمی را تازه میکند. به نظر بنده تمام افرادی که با ساز دوتار آشنا هستند و مینوازند از نوایی شروع کرده اند. خودم هم اولین آهنگی که از دوتار زدم نوایی بود. 

به امید موفقیت برای تمامی هنرمندان  

 

 

 

 

 

عکسی از خودم با لباس محلی و دوست هنرمندم(خواننده و نوازنده) آقای مرتضی تاجیک

نظرات 8 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 11:44 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری ،اگه خواستی یه سری به سایت های من بزن اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.php واگه هم خواستی آمار ورتبه وبلاگ خودتو بترکونی حتما به این سایت مراجعه کن 100% رایگان هستش و می تونی به راحتی آمار بازدید وبلاگ خودتو افزایش بدی هرچقدر دلت بخواد مرسی http://asanrank.com

ممنون از این که سر زدی
باشه حتما

hamid sheghefty سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 07:37

mersi
aly bod

ممنون

راما چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 00:04 http://siavash021.blogfa.com

سلام عسلم وب تو هم ملوسه هنرمند من.

ممنون
mc

Ali جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 07:45

there is no need to introduce mr mohammad parast
he is already famous and known for guy that work with music

از دیار خواف شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 16:24

عکسی که با استاد عثمان محمد پرست گرفتین خیلی خوبه من خودم نسبت به استاد ارادت خاصی دارم وخیلی دوستشون دارم

ممنون

همشهریت چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 17:51

این عکس گرفتانات باین واون یه جورعقده شخصیتیه!!!

خوب باشه ......
مگه مشکلیه....

احمد زبردست رودی جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 20:47 http://khedco.ir

سلام محمد جان وبلاگ جالبی داری. عکسات هم واقعا زیبا بود. با آرزوی موفقیت برای تو دوست خوبم

ممنون رفیق

افشین دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 17:54

سلام محمد جان وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق باشی
داداش لطف کن آهنگ آقای مرتضی تاجیک که در مورد خواف خونده(ای جایگاه آشنا ای شهر خوبان خواف من...)به ایمیلم بفرست یا اینکه بذار تو وبلاگت
ممنون
rooyesh1390@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد