موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

کلیپ صوتی ۲

اینم یک کلیپ صوتی با صدای خودم و باهمکاری دوست خوبم مهرداد لایزال(چون سرابی در کویر )

از آهنگای معین


دانلود

حجم:۱MG

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 05:14 http://rooye-khat-8.blogsky.com

سلام دوست عزیز!
من تصادفی اومدم توی وبلاگت و ترک صوتی رو هم دانلود کردم!
خیلی دوست دارم تشویقت کنم اما واقعا راه نداره!
برای قسمت اول که صدات اصلا زنگ نداشت!
برای قسمت دوم یعنی «من که تو بن بست غربت» به بعد هیچ چیز جز فالشیه صدات نشنیدم مخصوصا همین ۲ تا کلمه ی «من که تو» که به حدی نا کوک بود که یه لحظه چشمام بسته شد و گوشام تیر کشید<

آکوردها گیتار به هیچ وجه درست نبود و کاملا نوازنده آکورد هایی رو می گرفت که به هیچ وجه ربطی به این آهنگ نداشت چه برسه که مال دستگاه اصفهان باشه البته شاید همین مطلب باعث شد شما هم عمیقا فالش بخونی!

و در آخر مید رینج خوندنت کاملا یک نواخته و اصلا پایین و بالا نمیره من یک دست میشنوم آهنگ رو و خارج!

اصلا کاری هم با کیفیت ضبط صدا و تونالیته ی جنابعالی نداریم اونا پیش کش!
اینا رو نوشتم چون نظر خواسته بودی!اگه عشق این کار رو داری هم روی صدا هم روی تئوریت خیلی خیلی بیشتر کار کن خیلی!

موفق و کوک باشی

ممنون دوست عزیز از این که سر زدی
این کلیپ رو خیلی اتفاقی ظبط کردم دوست عزیز
گیتار با صدای من کوک نیست یعنی کوک گیتار واسه این آهنگ بالا بود
قسمت دوم که اوجشه باید خونده میشد و منم مجبور شدم که 1 گام بیام پایین
در ضمن من داشتم برای اولین بار با گیتار میخوندم
پیشنهاد میکنم کلیپ تصویری ای که گذاشتم رو دانلود کن و اونوقت هم نظر بده
الان این نظرت مربوط میشه به اون آهنگ دیگه نه این آهنگ
منم که تایید میکنم شاید بقیه فکر کنند این که با پیانو زده میشه واسه چی از گیتار حرف میزنه
بازم تشکر از حضور سبزت
ممنون از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد