موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

موسیقی** *((هنر))* **نمایش

هنر رازی است آسمانی که گروه اندکی آن را میفهمند

نمایش غربت زدگان

 

 

 با سلام .  

تصویر بالا مربوط میشه به نمایشی که امسال از شهرستان خواف به بیست و دومین جشنواره تئاتر رضوان در مشهد راه پیدا کرد. نمایش غربت زدگان به نویسندگی آقای عباس جانفدا و کارگردانی آقای علیرضا صنعتی رودی. 

البته من هم عضو گروه نمایش شهرستان هستم و اسم گروه نمایش<< همدلان>> است . من برای خودم امسال اولین تجربه کار جدی تئاتر بود و خیلی هم خوب بود و واقعا در جشنواره خیلی به من خوش گذشت.البته از خواف سال گذشته هم نمایش سیلی و درفش به نویسندگی رضا حسن زاده و کارگردانی علیرضا صنعتی رودی برای جشنواره انتخاب شد که من به دلایلی نتونستم همراه گروه به جشنواره برم و اونجا حضور داشته باشم. 

تئاتر هم عشق جالبی است و برای همه کسانی که به نوعی با کار تئاتر و هنر سر و کار دارند آرزوی موفقیت میکنم. 

درضمن از زحمات تمامی  بچه های گروه ممنونم به خصوص عبدالحکیم مشورتی به خاطر راهنمایی های ایشان به بنده ... ... ... ... 

عکس بالا آقای عبدالحکیم مشورتی میباشد که سر یکی از تمرینات گرفته شده... ... ... ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 23:34 http://www.futball90.mihanblog.com


درود دوست من
خواستم در راستای کمک به وبلاگ نویس های ایرانی مطلعتون کنم که میتونید زیر نظر وزارت ارشاد با وبلاگت حد اقل 50-60 تومان در ماه دربیاری
میدونم تو بی پولی هم دردیم اما لا اقل پول اینترنتمونو در میاریم.
من خودم راضیم .
همینم میدن خودش کمک خوبیه.
تو همین صفحه ی اصلی وبلاگم اموزشش رو گزاشتم اگه خواستی یه نگاهی بنداز و به دوستان دیگرت هم اطلاع بده
به امید حمایت قویتر از نویسندگان جوان وبلاگ ها
www.futball90.mihanblog.com

[گل][گل][گل][گل][گل]

لاله چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 09:46

سلام آقای طرزی.خسته نباشید
میخواستم بابت کار دیشب تون هم تشکر کنم و هم خسته نباشید بگم.البته من شما رو ندیدم.منظورم تئاتر زخم خار تو سالن مدرس خوافه.بهر حال امیدوارم همیشه موفق باشید.در ضمن به شما و گروهتون تبریک میگم چون واقعا کاراتون قشنگه.حداقل در حد خواف نیست.هیچوقت فکر نمیکردم جای به این محرومی همچین استعدادهایی داشته باشه.
یه خواهش دیگه ای دارم اگه میشه لطف کنید ادرس سایت یا وبلاگ دوستتون اقای مرتضی تاجیک رو برام ایمیل کنید.چون هرچی سرچ کردم چیزی پیدا نکردم.متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد